Sunday, March 29, 2009

Aesthetic


Aesthetic
作词:今井麻纪子 作曲:泽野弘之 Vocal:関山蓝果
longing for you day and in dream
每天在梦中期待着你
I'm hoping you are here and leading my way
我希望你永远在这里并引领着我
You steers my road anytime I need
无论何时,只我的需要,你就总是掌握着我的路途
If you walk away, I will follow you
如果你一路走下去,我将跟随着你
Trying my life
尝试着我的人生
With your sacred gifts you gave to me
有着你给的神圣的礼物
I won’t vain and succeed it as your precious soul
我(的人生)将不会空虚,将会(变得)很成功就像你圣洁的灵魂一样
Holding your hand
握着你的手
And I'm walking through the all of the world
我将走遍全世界
Carrying your wish like the Venus in the dim sky
带着你的祝福就像黑暗中的金星

2 comments:

Lai Yong Hui said...

Like it~
^^

Anonymous said...

can i copy to my blog?
bro~
and send me this song when u on9