Sunday, November 30, 2008

因为有你

因为有他,
才让我成长了。。。
谢谢你, d...

经过刚才的事,
我很庆幸我鼓起勇气告诉他,

虽然会害怕坦白过后带来的结果,
可能他会生气我,
可能他会不爽我,
可能他会以牙还牙?!
呵呵。。。千千万万种的可能。。。

但,幸亏他,
有比我成熟的思想,
有比我理智的处事方法,
有比我冷静的头脑,
因此,
我们还很稳定的在一起,
或许比之前更稳定了呢!!!

万岁~!
我们又经历了另一个“风风雨雨浪浪” >.<

眼前还有很长的路要走,
可能更艰辛,更痛苦,
走完这六年,
又是另一段旅程的开始。。。
。。。。
。。。。。。。。
。。。。






每一件事情,
都有它发生的原因,
但发生后,
背后都有它的启示。
尽管那是件令人伤心难过的事,
伤心后别忘了,
要谢谢让你伤心的人,
因为他为你上了人生宝贵的一课。

3 comments:

kevinpnp said...

You're from Chong Hwa too?? Which year did you enrol? I enrolled in 1997.

I think I know the girl standing in front of the prefectures, or I might recognised the wrong person. It's been a long time for me.

jellirier...april said...

to kevinpnp:

yup..im from chonghwa too...i enrolled in 2002...5 years after u wor...we might meet b4 if u studied senior middle 3 there..did u?

btw,how u noe my blog?

anyway,it's happy to meet senior fr chong hwa^^

kevinpnp said...

I graduated after finishing Form 5. How I know your blog ar... Would you believe me if I pick random blogs??

I got so lucky that I met so many Chong Hwa ppl, even ppl who're 5 years older than I am. Hehe.. Maybe you can visit my blog and let me know what you think lar. I'm still a beginner... Hehe...

Are you studying in Russia??